Zákaznický servis

Zvolte kategorii, které se váš dotaz táký
  • Vybrat
  • Ztráty a nálezy
  • Objednávka přepravy invalidního vozíčku v zavazadlovém prostoru
  • Objednávka přepravy dětského kočárku
  • Poptávka přepravy inv. vozíčku na palubě
  • Poptávka přepravy jízdního kola
Uveďte datum přepravy, kterého se týká Váš požadavek
Vyberte linku, které se váš požadavek týká
  • Vybrat
  • možnost 1
  • možnost 2
Uveďte nástupní stanici
Uveďte čas odjezdu spoje, kterého se váš požadavek týká. Informace o odjezdech najdete v sekci "jízdní řády a zastávky", nebo v eshopu na jizdenky.ubus.cz. Údaj je uvedený též na jízdence.
Cílová stanice, které se váš požadavek týká
Je-li Váš dotaz spojený se ztrátami, uveďte kód objednávky z pravého horního rohu na jízdence.
Ztráty a nálezy - popište zapomenutou věc, případně nahrajte fotografii Objednávky přepravy kola, vozíčků a další - popište přepravovanou věc, připojte prosím rozměry